Povrat i reklamacije

  • Sve artikle sami provjeravamo, pregledavamo i ručno pakujemo prije slanja kako bismo bili sigurni da su savršeni.

  • Ako ste iz bilo kojeg razloga nezadovoljni, molimo vas da nas obavijestite slanjem e-pošte i rado ćemo vam pomoći.

  • Slika koja ilustruje proizvod na Internet stranici ne mora odgovarati stvarnom izgledu proizvoda, te kupac ne može reklamirati ovaj segment.

  • U slučaju tehničke neispravnosti proizvoda prodavac preuzima potpunu odgovornost.

  • Kupac je dužan reklamirati proizvod u roku od 4 (četiri) radna dana. Nakon što reklamira tehničku neispravnost, kupac je dužan poštom uz dostavnicu, vratiti oštećen ili neispravan proizvod nakon čega će prodavac u roku od 3 (tri) radna dana poslati kupcu zamjenski proizvod, bez ikakve naknade.

  • U slučaju gore navedenog, kupac nema pravo tražiti povrat novca, već isključivo zamjenski proizvod.

  • U slučaju da prodavac nema na stanju identičan zamjenski proizvod, kupac može odabrati drugi proizvod ili tražiti povrat novca.

  • Prodavac nije odgovoran za eventualna oštećenja i ostale obveze koje se nalaze u domeni dostavljača (preduzeće koja obavlja poslove dostave proizvoda).

  • U slučaju da kupac ne može preuzeti proizvod, a tehnički problemi nisu vezani za prodavca, već su uzrokovani od strane kupca, operatera ili treće osobe prodavac ne snosi nikakvu odgovornost.

  • Kupac je u roku od 5 (pet) radnih dana dužan preuzeti proizvod, nakon toga više neće moći, bez obzira što je izvršio uplatu, preuzeti proizvod. U ovom slučaju kupac se odriče bilo kakve reklamacije.

Privacy Preference Center